Image Alt

Apie mus

Daugiau nei 12 metų patirtis komunikacijos srityje

„Brandnomika“ bendraįkūrėjas Robertas Šapalas tradicinės ir socialinės medijos komunikacijos srityje dirba daugiau kaip 12 metų. R. Šapalo sukurtų ir įgyvendintų komunikacijos strategijų dėka ne viena įmonė, organizacija ar asmeninis prekės ženklas tapo matomesni spaudoje bei socialiniuose tinkluose. Išaugęs matomumas ženkliai prisideda prie ambicingų įmonės ar organizacijos tikslų įgyvendinimo, o stiprus asmeninis įvaizdis ar prekės ženklas atveria plačias galimybes toliau augti profesinėje srityje.

R. Šapalo pasiekimai komunikacijos srityje

- „ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas“ buvo du kartus pripažintas geriausiai komunikuojančia švietimo įstaiga socialiniuose tinkluose Lietuvoje.

- Dėl tikslingos komunikacijos tiek tradicinėje spaudoje, tiek socialiniuose tinkluose verslininkas Ilja Laursas buvo pripažintas geidžiamiausiu darbdaviu Lietuvoje.

- Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės puolėjas Edgaras Ulanovas tapo pirmuoju Lietuvos sportininku, su gerbėjais bendravusiu tiesioginėje transliacijoje socialinėje erdvėje. Vėliau toks bendravimo būdas tapo populiarus ir tarp kitų sportininkų mūsų šalyje.

- „Telia Lietuva“ buvo pripažinta geriausiai socialinio tinklo „LinkedIn“ galimybes išnaudojančia telekomunikacijos įmone visose Baltijos šalyse.

- Alternatyvaus finansavimo įmonės „SME Finance“ matomumas tradicinėje spaudoje ir socialiniuose tinkluose išaugo du kartus.

Daugiau nei 12 metų patirtis ekonomikos ir komunikacijos srityje

Aleksandras Izgorodinas yra ekonomistas, kurio įžvalgos ir komentarai yra plačiai cituojami žiniasklaidoje: Aleksandras reguliariai papuola į viešojoje erdvėje labiausiai cituojamų ekspertų sąrašus, o 2020 m. žiniasklaidoje iš viso buvo pacituotas 751 kartą. Iš viso per savo karjerą Aleksandras yra sukaupęs 11 metų patirtį analitinės komunikacijos srityje. Iki prisijungimo prie „Brandnomika“ A. Izgorodinas dirbo ekonomistu didžiausioje verslo asociacijoje Lietuvoje – Lietuvos pramonininkų konfederacijoje. Vėliau dirbo ekonomistu vienoje iš Lietuvos fintech ir alternatyvaus finansavimo sektorių lyderių – bendrovėje „SME Finance“, kur buvo atsakingas už bendrovės įvaizdžio viešojoje erdvėje stiprinimą, ekonominių įžvalgų pristatymus „SME Finance“ klientams bei investuotojams. A. Izgorodinas dažnai dalyvauja konferencijoje ir skaito pranešimus įvairiomis makroekonomikos temomis, reguliariai dalinasi ekonomikos įžvalgomis socialinės medijos kanaluose.