„Bagfactory“ pasirinko komunikacijos partnerius
Lietuvoje įsikūrusi didžiausia Baltijos šalyse ekologiškų neaustinės medžiagos ir popierinių maišelių gamintoja „Bagfactory“ išsirinko komunikacijos partnerius – agentūrą „Brandnomika“, kuri planuos bendrovės išorės komunikacijos sprendimus ir juos įgyvendins. „Su Robertu Šapalu komunikacijos ir marketingo klausimais aktyviai dirbome nuo 2021 m. vasario mėnesio. Esame patenkinti bendradarbiavimu, o ypač tuo, kad „Bagfactory“ vardas viešojoje erdvėje stiprėja ir auga. R. Šapalui įkūrus savo komunikacijos agentūrą, nutarėme tęsti bendradarbiavimą ir tapti jo agentūros klientais.
Šiemet „Bagfactory“ fokuse – agresyvi plėtra eksporto rinkose, tiek ES regione, tiek ir už ES ribų. Įmonės įvaizdžio eksporto rinkose stiprinimas bus vienas iš esminių mūsų bendradarbiavimo su „Brandnomika“ tikslų,“ – pranešime žiniasklaidai cituojamas „Bagfactory“ vadovas Gvidas Krolis. „Bagfactory“ maišelius gamina tokiems užsakovams kaip „Lidl“, „Aldi“, „Euronics“, „Coca Cola“, „Shell“. Įmonė taip pat tiekia produkciją stambiausiems Vokietijos, Islandijos, Maltos, Skandinavijos prekybos tinklams, šiemet planuoja plėtrą į JAV. 2019 m. „Bagfactory“ pagamino 10 mln. vienetų maišelių, o 2020 m. 35 mln. vienetus.