n

Brandnomika

„Finpro“ pasirinko komunikacijos partnerius

Alternatyvaus finansavimo įmonė „Finpro“ komunikacijos partneriais pasirinko agentūrą „Brandnomika“, kuri rūpinsis jos žinomumo didinimu bei darbdavio įvaizdžiu Lietuvoje. „Europos Komisijos apklausos rodo, kad Lietuva yra viena iš lyderių visoje ES pagal alternatyvaus finansavimo populiarumą ir poreikį versle. Mes taip pat jaučiame didelį įmonių susidomėjimą nebankiniu finansavimu – todėl priėmėme sprendimą investuoti į įvaizdžio stiprinimą. Tikime, kad tai leis mums greičiau pasiekti klientus, norinčius gauti nebankinį finansavimą“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Dainius Vaičikonis, „Finpro“ direktorius.

„Finpro“ buvo įkurta 2021 m. kovo mėnesį, ir nuo įkūrimo pradžios pasiekė kelis augimo etapus. Bendrovė sėkmingai išplatino 2,7 mln. EUR obligacijų emisiją, bei gavo finansavimą iš „Novus Asset Management“ fondo. „Finpro“ teikia įmonėms verslo paskolų, faktoringo, lizingo bei ilgalaikės turto nuomos finansavimo paslaugas. „Brandnomika“ – komunikacijos agentūra, kurios įkūrėjai yra Robertas Šapalas ir Aleksandras Izgorodinas. Įmonė teikia vadovų, analitinės, vidinės ir išorinės komunikacijos paslaugas. „Brandnomikos“ akiratyje darbas su „fintech“, finansų startuoliais, pramonės, konsultacijų sektoriaus įmonėmis.

Add Comment