n

Brandnomika

„EMBank“ pasirinko komunikacijos partnerius

Skaitmeninis bankas „European Merchant Bank“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą „Brandnomika“. Ji rūpinsis „EMBank“ darbdavio įvaizdžiu bei žinomumo didinimu Lietuvoje ir užsienyje.

„Komunikacijos partneris yra svarbus atsižvelgiant į progresą. Lietuvoje veiklą pradėjome 2019 m. ir kiekvienais metais augame kartais. Šių metų trečiąjį ketvirtį baigėme turėdami rekordinį dydžio paskolų portfelį, kuris siekė 29,7 mln. Eur. Lyginant su 2021 m. antruoju ketvirčiu – portfelis padidėjo 48 %. Keliame tikslą, kad 2021 m. pabaigoje banko paskolų portfelis padidės iki maždaug 37 mln. EUR.

Džiaugiamės, kad esame matomi kaip patikimi partneriai. Vis daugiau naujos kartos finansines paslaugas teikiančios bendrovės naudojasi mūsų sukurtomis individualiai kiekvienam klientui pritaikytomis bankininkystės paslaugomis. Tikimės, kad mūsų matomumas tik didins jau turimą pasitikėjimą“, – sako Sarp Demiray, „EMBank“ vadovas.

Nauja partneryste džiaugiasi ir banko valdybos pirmininkas Ekmel Cilingir, kurio teigimu, norint augti dar greičiau, labiau stiprinti savo vardą Lietuvoje ir užsienyje yra tiesiog būtina.

„Turime plačiau pasakoti apie finansavimo galimybes smulkiam ir vidutiniam verslui Lietuvoje bei kalbėti „fintech“ bendruomenei apie individualiai kiekvienam klientui pritaikomas bankininkystės paslaugas. Tikimės, kad šiuos tikslus ir padės pasiekti patikimas komunikacijos partneris”, – teigia jis.

Lietuvoje „EMBank“ teikia apyvartinio kapitalo ir investicines paskolas.Tačiau netrukus planuoja plėsti savo paslaugų spektrą, siūlydamas klientams lizingo ir kitas mokėjimo paslaugas. Taip pat bankas kuria inovatyviausius „fintech“ produktus bankininkystė kaip paslauga (angl. Banking as a Service) bei integruotų finansų srityse.

„Bendradarbiavimas su „EMBank“ – mums didelis įvertinimas. Tikime, kad mūsų turima patirtis prisidės prie dar didesnės banko sėkmės, kuri bus naudinga ir  smulkiam ir vidutiniam verslui. Matome, kad verslas Lietuvoje sunkiai prieina prie finansavimo šaltinių. Rinkoje atsiradusi didesnė konkurencija tarp finansuotų turėtų šią problemą išspręsti. Taip pat nekantraujame papasakoti „fintech“ bendruomenei apie banko teikiamas paslaugas“, – teigia Robertas Šapalas, „Brandnomika“ vadovas.

„Brandnomika“ – komunikacijos agentūra, kurios įkūrėjai yra komunikacijos ir rinkodaros specialistas Robertas Šapalas ir ekonomistas Aleksandras Izgorodinas. Įmonė teikia vadovų, analitinės, vidinės ir išorinės komunikacijos paslaugas. „Brandnomikos“ akiratyje darbas su „fintech“, startuoliais, pramonės, konsultacijų sektoriaus įmonėmis.