n

Brandnomika

„iFuture INVESTMENTS“ pasirinko komunikacijos partnerius

Finansinių konsultacijų įmonė „iFuture INVESTMENTS“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą „Brandnomika“. Ji rūpinsis „iFuture INVESTMENTS“ žinomumo didinimu bei darbdavio įvaizdžiu Lietuvoje ir Latvijoje, skelbiama pranešime žiniasklaidai. „Mūsų tikslas – ne tik savo klientams leisti geriau suprasti, kokios yra įvairios finansinės priemonės bei jų nauda, bet ir šviesti apie tokius dalykus kuo platesnę visuomenę. Šiais laikais, kai turime tokią gausą informacinių kanalų, dalintis aktualijomis darosi vis svarbiau. Tad tikimės, kad

„Brandnomika“ apie mus ir mūsų paslaugų svarbą visuomenei leis sužinoti kuo plačiau“, – teigia „iFuture INVESTMENTS“ vadovė Renata Medvedeva. „iFuture INVESTMENTS“ konsultuoja ir padeda žmonėms geriau suprasti pensijų reformą, gyvybės draudimą, turto draudimus ir kitas finansines priemones. 2020 m. bendrovės apyvarta buvo 1,133 mln. Eur, o 2019 m. ji sudarė 672.000 Eur. „iFuture INVESTMENTS“ veiklą vykdo Lietuvoje ir Latvijoje.

„Džiaugiuosi, kad mūsų bendradarbiavimas su „iFuture INVESTMENTS“ stiprėja. Konsultuoti komunikacijos klausimais įmonę pradėjome praėjusių metų vasarą. Ilgainiui pamatėme daugiau sinergijos taškų, kur mes galėtume dar efektyviau padėti „iFuture INVESTMENTS“ augti greičiau“, – teigia Robertas Šapalas, „Brandnomika“ vadovas. „Brandnomika“ – komunikacijos agentūra, kurios įkūrėjai yra komunikacijos ir rinkodaros specialistas Robertas Šapalas ir ekonomistas Aleksandras Izgorodinas. Įmonė teikia vadovų, analitinės, vidinės ir išorinės komunikacijos paslaugas. „Brandnomikos“ akiratyje darbas su „fintech“, startuoliais, pramonės, konsultacijų sektoriaus įmonėmis.